Saturday, October 29, 2011

daa 2 minggu aku tak bkk blog nym...sorry larr klau dah berhabukk...lagipom korang bkn always bkk blog aq pom so ader ke tak der new post still same....
aku tak bleyh buka sbb asyik berkepit jerzz ngam dier...lagipom daa nk exam soo...no blogger2..
aku ngan dier cm kembar siam dh..tiap2 ary kmi mesty bersama klau tak gler aku...hehe.....
korang lak per cite nk exam...blog nym maybe akn kurang sal jiwang2 nym sbb aku x sedih dan skrang niey aku nk kongsi cite2 eppy jerzz....

---hhmm skrang nym daa 2 ary aku tak tengok dier..huh.. klau aku rindu kt dier aku keluar dn tngk bln..ku berbicara dengan bulan..dn ku paksa angin untuk sampaikn rinduku pdanya..aku takox nk col dier takox2 dier tgh study...aku tak nk ganggu dier... setiap kli telfon berbunyi aku yg pertama mengangkatnya dn berharap itulah dier...setiap kli telfon bergetar pantas ku cpai telfon dn membaca mesej... aku berharap itu mesej dri dier...----

MIZz YOU SYG